معینی: مردم هم موافق ماندن کی‌روش هستند

 

به نام خدا
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم تنها روی بحث ماندن یا نماندن کی‌روش بر اساس دلایل فنی به تصمیم‌گیری و بررسی پرداختیم و صحبتی از جزئیات نشد.

فریدون معینی در خصوص پیشنهاد مکتوب فدراسیون فوتبال به کی‌روش گفت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم تنها روی بحث ماندن یا نماندن کی‌روش بر اساس دلایل فنی به تصمیم‌گیری و بررسی پرداختیم و هیچ صحبتی از جزئیات بسته پیشنهادی نشد. در این زمینه چون فدراسیون قرارداد را تنظیم می‌کند، خود مسئولان فدراسیون در مورد جزئیات به بررسی پرداخته و نظر داده‌اند.

وی افزود: در مورد مسائل مالی و سایر موارد قرارداد فدراسیون بر اساس نظریاتی که در کمیته فنی مورد صحبت قرار گرفت، باید تصمیم گیری کند، البته در مورد توجه کی‌روش به تیم‌های پایه نیز در کمیته فنی صحبت کردیم و اینکه او به فدراسیون احساس تکلیف بیشتری داشته باشد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آخرین فرصت برای پاسخگویی کی‌روش چه زمانی است، گفت: دراین مورد مطلع نیستم اما کی‌روش دوست دارد در ایران بماند، ضمن اینکه به خاطر تأثیرگذاری روی تیم ملی، مردم هم علاقه دارند او به عنوان سرمربی تیم ملی، قراردادش را تمدید کند.

وی افزود: فعلا که اعلام شده کی‌روش قرار است ۲۵ تیر به ایران بازگردد و باید تا آن زمان منتظر ماند، ضمن اینکه باید فاصله کمی که تا جام ملت‌های آسیا مانده است را هم در نظر بگیریم که از این لحاظ هم تیم ملی متضرر نشود.



کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 15:29 | نویسنده : Admin |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.